четвртак, 27. септембар 2012.

Pleteni pačvork džemper

      
  Završih i ovaj započeti džemper.
  Pletenje-najobičnije,prave i obrnute petlje.
Vunica-klupčići s kojima nisam znala sta ću(to je bilo na rizik) i iz pakovanja od po 1kg narandžasta i boja što je na ranflama i okovratniku(ne znam tačno kako da je nazovem).
Ove dve boje su uzete s razlogom,gde mi koje klupče zafali,one upadaju:).
Zapravo,suština je da, kad se isplete leđni deo,može da se proceni koje i koliko se na dalje troši vunice.
Ništa teško,prati se šema,ja je malo izmenila i prilagodila sebi,i to je to.




naličje džempera,pačvork je pleten ujedno,ukrštanjem niti vunice prilikom menjanja boja

šema za pletenje pačvorka,samo sam je ja malo modifikovala...
 šema za rukav
šema za prednji i leđni deo
                                           Hvala na poseti.:)

12 коментара:

  1. Boje su u potpunom skladu i stvarno je dobra polazna ideja za izradu raznih odevnih predmeta.Divim se tvojoj veštini pletenja :D. Hvala na šemama :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na pohvalama i na poseti!Sema je vrlo zahvalna za menjanje po zelji i pride nije klasicni pacvork,zbog cega sam je i izabrala.Pozdrav!

      Избриши
  2. Prelistala sam tvoj blog i dopada mi ono što radiš, tvoje bluze, torbe, stolnjaci, haljine, a tek ono raznoliko cvijeće!
    Hvala što si posjetila moj blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na pohvalama i poseti!Sta god radila,gde god bila,meni je bez cveca nepotpuno...Pozdrav!!!

      Избриши
  3. Wow! To je veliki posao. Treba napraviti sve te dijelove i onda ih spojiti. Svaka ti čast, ti si to odlično napravila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!Ali,da pojasnim,ne pletu se delovi posebno.Sve se plete ujedno,samo se niti kod promene boje ukrstaju na nalicju,tako da sve ide brzo.Zato sam i stavila sliku nalicja:).Pozdrav

      Избриши
  4. Draga Ljubinka, hvala što opraštaš što me nema na blogovima, pa tako i tvojem, žao mi je što puno toga propuštam, ali jednostavno su nastupile takve okolnosti da ne mogu, no nadam se da ću za koji mjesec-dva sve nadoknaditi!
    Prekrasan je džemper, divim se kako si to uspjela isplesti s obzirom da se radi o više boja i još k tome je trebalo paziti na kako bi "patchwork" ispao savršeno...ma, svaka ti čast!
    pusa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sanja na lepim recima i pohvalama!Oprastam,i ja ne stizem sve da posetim,nadam se da i meni oprastaju drugi...Nije se izgubio komentar,jel' moze samo ovaj ili oba?Imam i ja taj problem sa tehnikom:)!Pozdrav

      Избриши
  5. I tako ja pišem komentar, trudim se da ostaviti svoj trag da sam bila tu i onda mi komentar nestane :( pa evo pišem još jedan...samo da se sjetim što sam sve napisala :)))
    Džemper je odličan i iskreno se divim tvojoj vještini kako si uspjela radeći ga razmišljati o skladu boja i oblika...svaka ti čast!
    I hvala ti što opraštaš da me nema po blogovima, pa tako i tvojem, ali takve su okolnosti da jednostavno ne mogu, no nadam se da ću sve nadoknaditi za nekih mjesec-dva!
    pusa

    ОдговориИзбриши
  6. Very beautiful i like the colours and the desing i think is very difficult for me to make it!!Good job!!Have a nice day!!Kisses and hugs!!Sophie...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno!Nije tesko,samo tako izgleda:).Prijatan dan zelim i ja tebi!Pozdrav i sve najbolje!!!

      Избриши

Hvala na komentaru.:)
Thanks for comment.:)