четвртак, 03. јануар 2013.

Kićanke (pomponi) od vunice

    
    Kićanke(pomponi) i kako ih napraviti.


         Sve je krenulo tako sto je jedna plavuša htela kapu pletenu na pruge,kao sto je ova moja,da pruge budu od vunice različite debljine,da bi izgledala kapa što neobičnije i da može da se nosi takva,a i da ima kićanku koja može da se ponekad stavi.
         Isplela sam kapu,koja sasvim dobro izgleda i bez kićanke.




      Ne verujem da ima onih koji ne znaju da prave ove slatke dodatke za kape,šalove,torbe,prosto mogu na svaki odevni predmet da se stave,(mogu čak i na jelku,kao ukras:).Male,velike,jednobojne,šarene-gde god bile,samo će da ulepšaju.
             Kako kićanke ili pompone,napraviti na moj način:

nacrtati na kartunu dva ista kruga i iseći

ja sam pravila pompone u dve dimenzije,takvi su i isečeni krugovi od kartona

sredinu iseći bez merenja,od veličine zavisi punoća pompona


vunica raznih boja i motanje oko dva kruga od kartona(zbog lakšeg motanja iseći mali deo tih krugova)

od načina motanja vunice zavisi izgled pompona
makazama iseći vunicu između kartonskih krugova
nit vunice(10-20 cm) provući između krugova i čvrsto zavezati
izvući kartone i sačuvati ih za pravljenje još pompona
makazama iseći niti vunice koji štrče i pompon je napravljen:)
              Nekoliko,na brzinu napravljenih pompona.:)



"jamajka" pompon

srcoliki pompon



                     Hvala na poseti.:)
          

12 коментара:

  1. Baš volim ove kićanke...Nekada smo ih kao djeca imali ( ne samo na kapama) već na ključevima, ručkicama ormara..Preslatko..Hvala na tutorijalu:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svuda su bile,podsetila si me za ručke ormara,kako bi se sad na to gledalo?!
      Koliko će tutorijal da se razume,ne znam,često previdim neku sitnicu,lakše mi je da radim nego da objašnjavam:)))

      Избриши
  2. Милые и веселенькие помпончики! Шапочка замечательная!

    ОдговориИзбриши
  3. Moja kolegica je prosle godinu jelku okitila samo sa pomponima u ljubicastoj boji, bilo ih je puno, puno. Ovi tvoji su veseli, ovako sareni, idealno mjesto im je na kapama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dok sam ih pravila,kroz glavu je išao slajd ideja gde sve mogu da se iskoriste:)
      Za jelku sledeće godine mašta bez granica!
      Pozdrav!

      Избриши
  4. Trop mignons les pompons ! À faire aussi avec une fourchette...
    Bon weekend.
    Bises
    Anna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Anna!:)
      Viljuškom pravim male pompone u jednoj boji.
      Pozdrav!!

      Избриши
  5. super su, moram i ja da se bacim na pravljenje kičanki , hvala za tut :.. )
    veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dija:)
      Samo napred,brzo se prave,a nema gde ne mogu da se stave:)))
      Srećno!

      Избриши
  6. Very beautiful !!!!! Thank you for the tutorial !!!!!
    I wish you a happy New Year !!!!!!!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru.:)
Thanks for comment.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...