субота, 06. април 2013.

Pleteni džemper za proleće

   Odužilo se pletenje ovog džempera...
Kad sam isplela sve delove jedva sam se naterala da ih spojim i dopletem ranfle:)
Sve je završeno,opran je i evo ga:

pleteni džemper
vratni izrez na džemperu

  Boja nije plava,iako je na slici takva:)
Dopala mi se šema po kojoj je pleten,jednostavna,samo prave i obrnute petlje lepo iskombinovane.
Ali,takve šeme su malo dosadne da se pletu,zato je potrajalo dok je od vunice postao džemper:)
Dobro je što je mekan,vratni izrez okrugli,pri tom je na kopčanje dugmićima,zahvalan za razna kombinovanja.
  Toliko,da ne dosađujem slikama i objašnjenjima:)

    Hvala na poseti!:)


26 коментара:

  1. Ti si u skladu i spremna na ovogodišnje proljeće:))Divna je boja,vesela,doista se može kombinirati uz svašta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Sonja:)
      Dobijamo proleće na kašičicu,sve mi čini da idemo pravo u leto:))

      Избриши
  2. Kako misliš boja nije plava?Meni se baš sviđa ta tirkizna!

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se i mustra i boja, iako ti kažeš da ustvari nije plav :)

    ОдговориИзбриши
  4. The sky in a beautiful cardigan !
    Have a nice week.
    Anna

    ОдговориИзбриши
  5. jako lijep đemper svaka čast, aboja mi se sviđa i ako nije plava :D

    ОдговориИзбриши
  6. Bardzo ładny sweter , super wzór i kolor ! Pozdrawiam ewa

    ОдговориИзбриши
  7. Kako je lep i ova boja je odlična, bravo za vešte ruke, pozzz

    ОдговориИзбриши
  8. mene si isto zbunila sa onim "boja nije plava", a ja gledam slike i vidim na njima plavi džemper i pitam se kakav može biti taj tvoj foto aparat da boju koja nije plava prikaže kao plavu haha

    ma hajde kakva god da je boja džemper je djelo majstorice prave :)

    pozdrav od mene

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam zbunjena,boja je nešto između plave i tirkizne,zavisi od svetlosti,još kad se tu umeša moj foto-telefon:)))
      Hvala ti:)

      Избриши
  9. Ništa neobično kad si ti u pitanju,divan džemper ,divan rad ,mustra ,boja ,precizno izvadjene petlje za izrez oko vrata ,ranfle besprekorne ... i sve se jako lepo vidi na jako divnoj boji.

    ОдговориИзбриши
  10. Una giacca bellissima!
    Il colore ... io adoro il blu in tutte le sue sfumature. :-)
    Bye, bye Elli

    ОдговориИзбриши
  11. Ciao
    Un premio ti aspetta nel mio blog. :-)
    Ti auguro un buon weekend
    Bye, bye Elli

    ОдговориИзбриши
  12. Замечательная кофточка, цвет красивый!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru.:)
Thanks for comment.:)